16 Ekim 2014 Perşembe

En beğendiğim site : Korea-Fans.com

Gönderen Unknown zaman: 05:09



Blogda yazı yazarken haliyle belli kaynaklara da başvurmak gerekiyor, örneğin bir grupla ilgili bilgiler ya da film tavsiyeleri, resimler gibi.. Korea-Fans.com gerçekten emek harcanarak yapılmış, ciddiyeti olan bir site. Kore hakkında hemen her şeyi bulabiliyor insan, belki Kore de bu kadar bilgilendirici değildir siteler . Forum sitelerine daha önce hiç üye olmamıştım, ilk üyeliğim Korea-Fans.com sitesine oluyor, forumun beni çeken en iyi yanlarından biri tabanında ingilizcenin de çok iyi kullanılması, yeni dillere merakım var ve ingilizceyide seviyorum.Başvurumu yaptım yöneticinin beni onaylamasını bekliyorum. Forumda 68,602 üye var ayrıca 2,448,199 mesaj atılmış belki de ben bu yazıyı yazarken sayılar artmıştırda :)

Siteye girerken , ilkin anasayfa çıkıyor karşınıza. Anasayfada Kore hakkında çok önemli bilgiler yer alıyor, bunları okumanızı tavsiye ederim çünkü dizilerde bazı sahnelerde atıflar yapılıyor ve biz ''bu ne dedi şimdi '' diye düşünüp duruyoruz. Bu bilgileri okursak Kore hakkında daha da genişler ufkumuz. Bir de bilgilerin ingilizcesi de yer alıyor paylaşımlarda bu şahane bir şey, ingilizcesini geliştirmek isteyenler veya yabancı üyeler için çok iyi bir uygulama.

Anasayfada merakımızı giderdikten sonra forum kısmına geçebiliriz. Her şey kategorilendirilmiş ve gayet düzgün bir biçimde ayrılmış. Aradığınız şeyi kategorileri takip ederek rahatlıkla bulabilirsiniz. 

Korea-Fans.com sadece idoller,diziler,filmlere çalışan bir forum değil. Kore'nin her şeyi hakkında paylaşımlar var, örneğin Kore resmi kurumları, Kore müzeleri, Kore ekonomisi,Kore de eğitim, Kore Endüstirisi,Kore Tarihi, Kore yerleşim yerleri ve daha birçok kategori.. Ayrıca gruplar ve idoller hakkında da tüm kaynaga ulaşabiliyorsunuz ve birçok resme de. Kurucu, Hilmi Kesenek ve kurucu vekili Esra Zengin ile konuşma fırsatım oldu, gerçekten çalışkanlar takdir ediyorum.

Korea-Fans.com blogumda paylaştıgım yazıların doğruluğunu kontrol etme açısından iyi bir yer olacak benim için, forumu çok fazla keşfedemedim üyeliğim onaylanır onaylanmaz iyi bir keşif gezisi yapacağım. Ayrıca kaynak olarak kullanabileceğim güzel sitelerden biri olacağa benziyor..

Evet, siz de forum kullanmayı seviyorsanız siteye üye olmanızı öneririm, yok ben üyelikten anlamam derseniz Kore hakkında öğrenmek istediklerinizi bu siteden okuyun derim, sevgiyle kalın..

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Kiyopta Toki Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review