16 Ekim 2014 Perşembe

Katıldığım ilk blog çekilişi- My Little Mascara

Gönderen Unknown zaman: 03:24




Blog hayatında katıldığım ilk çekiliş. Bundan önce birkaç çekilişe daha denk geldim ama sanırım üşengeçlik yaptım katılmadım ama My Little Mascara'nın çekilişindeki bir ürün kalbimi çalmıştı, bugunlerde almaya gidecektim ürünü, onun çekiliş yaptıgını görünce belkide bana çıkar bir katılayım çekilişe dedim ve katıldım.. :) Ürün The Balm'ın yeni Nude Dude far paleti, gerçekten çok güzel.. Sadece bunun çekilişi bile yapılsa yeterdi ama sağolsun o yanına takma tırnaklar ve flormardan allık eklemiş, onlarda gayet güzel.


My Little Mascaranın blogundaki çekilişe gitmek için buraya tıklayın !!



(Çekilişe dahil olan allık sağ taraftaki kapalı olan, allıgı hiç açmamış. Açık olan kendi allıgı, bunu da belirteyim.:)

Çekilişe katılım şartlarını şöyle belirlemiş, direkt kopyala-yapıştır yapıyorum:

Zorunlu Şartım
GFC'de takipçim olmanız ve bu postu herhangi bir sosyal medya hesabınızda paylaşmanız :)

Ek hak isteyenler
My Little Mascara Instagram hesabını takip edenlere +1
My Little Mascara Bloglovin hesabını takip edenlere +1
My Little Mascara Google+ hesabını takip edenlere +1
My Little Mascara Twitter hesabını takip edenlere +1

Sosyal medyadaki her bir paylaşım için +1 hak

Blogunda resimli post ile paylaşım yapanlara +3

Çekiliş 1 ay sürecek ve 15 Kasım'da son bulacaktır.


Ben çekilişin sonucunu sabırsızlıkla bekliyorum umarım o şanslı insan ben olurum, çekilişe katılmanızı tavsiye ederim. Sevgiyle kalın. :)

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Kiyopta Toki Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review