21 Ekim 2014 Salı

G-Dragon CROOKED şarkı sözü/çeviri

Gönderen Unknown zaman: 01:28

Yeongwonhan geon jeoldae eobseo
Gyeolgugen neon byeonhaetji
Iyudo eobseo jinshimi eobseo
Sarang gateun sori ttawin jibeo chyeo
Oneulbameun ppittakage



Naebeoryeodwo
Eochapi nan honjayeotji
Amudo eobseo da uimi eobseo
Satang ballin wiro ttawin jibeo chyeo
Oneulbameun ppittakage

Beoreok beoreok sorichyeo naneun hyeongijeung
Nae shimshimpuri hwa puri sangdaeneun dareun yeonindeul
Gwaenhi shibi georeo dongne yangachicheoreom
Gakkeum nan ppittakage darireul ilbureo jeoreo
I sesangiran yeonghwa sok juingongeun neowana
Gal goseul ilko hemaeneun weroun jeo seom hana
Teongteong bin gilgeorireul gadeuk chaeun gireogideul
Nae mamgwa dalli nalsshineun cham deoreopgedo joha

Neo hana mitgo manyang haengbokaesseotdeon naega
Useupge namgyeojyeosseo
Saekkisongarak geolgo maengsehaesseotdeon nega
Gyeolgugen

Yeongwonhan geon jeoldae eobseo
Gyeolgugen neon byeonhaetji
Iyudo eobseo jinshimi eobseo
Sarang gateun sori ttawin jibeo chyeo
Oneulbameun ppittakage

Naebeoryeodwo
Eochapi nan honjayeotji
Amudo eobseo da uimi eobseo
Satang ballin wiro ttawin jibeo chyeo
Oneulbameun ppittakage

Jiteun Eyeline geutgo Spray han tong da sseugo
Gajukbaji, gajuk Jacket geolchigo insang sseugo
Apeumeul sumgin chae apeuro deo bittureojillae
Nega mianhaejige haneureda chimeul kak
Tubakaejin nae maltuwa geolchireojin nunbichi museowo neo
Shireun na itji duryeowojyeo doragagopeunde gal de eobgo
Saranghagopeunde sangdae eobgo mwol eojjeorago
Dori kil su eobdeorago

Neo hana mitgo manyang haengbokaesseotdeon naega
Useupge namgyeojyeosseo
Saekkisongarak geolgo maengsehaesseotdeon nega
Gyeolgugen

Yeongwonhan geon jeoldae eobseo
Gyeolgugen neon byeonhaetji
Iyudo eobseo jinshimi eobseo
Sarang gateun sori ttawin jibeo chyeo
Oneulbameun ppittakage

Naebeoryeodwo
Eochapi nan honjayeotji
Amudo eobseo da uimi eobseo
Satang ballin wiro ttawin jibeo chyeo
Oneulbameun ppittakage

Oneulbameun nareul wihae amu mal marajullaeyo
Honjain ge na ireoke himdeul jul mollaneunde (Geudaega bogo shipeo)
Oneulbamman nareul wihae chinguga dweeojullaeyo
I joheun nal areumdaun nal nega geuriun nal
Oneulbameun ppittakage


Hiçbir şey sonsuza kadar değil
Sonunda, sende değiştin
Hiçbir neden, hiçbir samimiyet yok 
Aşk isimli şeyi götür
Bu gece çarpık benim 
Beni kendi halime bırak
Zaten hep yalnızım
Kimsem yok, 
Hiç bir şey bana birşey ifade etmiyor
Tatlı tesellini yanında götür
Bu gece ben çarpığım

Umutsuzca bağırarak bir baş dönmesi yaşıyorum
Diğer çiftlere karşı sataşıyorum
Şehrin bir gangsteri gibi bir neden olmadan çiftleri tahrik ediyorum
Bilerek bazen bacağımı çarpıkça sallıyorum.
Dünya denilen bu filmde
Ana karakter sen ve ben
Yalnız bir ada, yolunu şaşrımış ve kaybolmuş
Boş sokaklar boş kalplerle dolmuş
Kalbimle farklı olarak, hava çok iyi

Sana inandım ve ben seninle mutluydum ama gülünç bir şekilde kaldım
Serçe parmağınla sözler vermiştin bana

Hiçbir şey sonsuza kadar değil
Sonunda, sende değiştin
Hiçbir neden, hiçbir samimiyet yok 
Aşk isimli şeyi götür
Bu gece çarpık benim 
Beni kendi halime bırak
Zaten hep yalnızım
Kimsem yok, 
Hiç bir şey bana birşey ifade etmiyor
Tatlı tesellini yanında götür
Bu gece ben çarpığım

Kalın bir eyeliner koyarak
Sprey şişe şarap kullanarak
Deri pantolon deri ceket giyip, kaşlarımı çatıp
Bundan sonra, yaramı gizleyeceğim
Daha çarpık hale gelmek için
Özgür olmak için
Gökyüzüne tüküreceğim
Benim kabalaşarak değiştiğimi söylüyorsun
Sert gözlerimden korkuyorsun
Aslında ben sendne korkuyorum
Gitmeyi istiyorum ama gidecek hiç bir yerim yok
Sevmeyi istiyorum ama ortak bir noktamız yok
Ne yapmalıyım
Başa saramam artık
Geri dönemem

Sana inandım ve ben seninle mutluydum ama gülünç bir şekilde kaldım
Serçe parmağınla sözler vermiştin bana

Hiçbir şey sonsuza kadar değil
Sonunda, sende değiştin
Hiçbir neden, hiçbir samimiyet yok 
Aşk isimli şeyi götür
Bu gece çarpık benim 
Beni kendi halime bırak
Zaten hep yalnızım
Kimsem yok, 
Hiç bir şey bana birşey ifade etmiyor
Tatlı tesellini yanında götür
Bu gece ben çarpığım

Bu gece, benim için 
Bir şey söylemeyecekmisin?
Yalnızlığın bu kadar zor olacağını bilmiyordum
Seni özledim  
Sadece bu gece, benim arkadaşım olurmusun?
Bu güzel bir günde, güzel günde, 
Seni özlediğim bu günde  
Bu gece ben çarpık olacağım


0 yorum:

Yorum Gönder

 

Kiyopta Toki Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review