24 Eylül 2014 Çarşamba

Bloga Uçan Twitter Kuşu Eklentisi Eklemek

Gönderen Unknown zaman: 15:29

Bloga Uçan Twitter Kuşu Eklentisi Eklemek



Twitter kuşumuzun resmi :)



Blogumun twitter hesabını da dün gece açmış bulunmaktayım, hayırlı uğurlu olsun bana ^_^ Açar açmaz görmemiş gibi bir sürü koreseveri takip ettim  twitter takip etme hakkımı aldı elimden, sonra geri verdi.. :) Şuan gümbür gümbür twitterdayım - 5 paylaşım yaptım aslında çaktırmayın :)-her neyse bu akşam yüzüncü twitter takibimi de alınca kızım Airean artık ekle bloguna şu eklentiyi dedim ve uçan kuş artık hizmete açıldı.. :) Şimdi sizlerle HTML kodunu paylaşacağım, buyrun efendim..



 <script type="text/javascript" src="http://technouniversityworldjavascript-testing.googlecode.com/files/tuwtwitterbird.js"> </script> <script type="text/javascript"> var twitterAccount = "AireanHaNeul"; var tweetThisText = " <data:blog.pageTitle/> : <data:blog.url/> "; tripleflapInit(); </script>

1.Adım: AireanHaNeul yazan yer kullanıcı adınızın yazılacağı yerdir. Yani twitterda @.....'ten sonraki noktalı kısım. :)


2.Adım: HTML'yi kopyalayı yerleşim>widget ekle>HTML/java script ekle sekmesini açıp, açılan sayfaya yapışırıp yaptığınız işlemi kaydedin.. Ama ben bunu anlamam şablon içerisinden nasıl değiştiririm Airean onu de bana hele.. derseniz o da şöyle ki : Kodu kopyalayıp HTML editöründen </body> kodunun altına yapıştırıp, kaydedin. :)


3.Adım: blogunuzun anasayfasına gelip fareyi aşağı yukarı oynatırsanız, Twitter kuşunuz uçmaya başlar..



Twitter kuşu uçmayan kalmasın efenim, sevgiyle kalın ^_^

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Kiyopta Toki Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review