27 Eylül 2014 Cumartesi

İNCİR REÇELİ 2

Gönderen Unknown zaman: 13:51


                                  
İncir Reçeli 2'nin Afişi


Incir reçeli filminin ilk serisini sevmiştim. Aslında cogu kısı tarafindan beğenilmemişti, eleştirilmişti .. Evet eleştirilecek yerleri vardı, hataların oldugu yerler vardı ama ben böyle duygu dolu, ağlamaklı, repliklerinde anlam yüklü filmleri severim. Dizinin repliklerinden bazıları hala aklımda ...



'Biliyorum,
Bu şehir getirecek seni bana, 
Belki bir konser kuyruğunda, 
Belki tıkış bir metro vagonunda... 
Götürdüğü gibi getirecek, 
Aksayan bir gecenin topal ışığında... 
Sevmez bu şehir ağlayan erkeği, 
Biliyorum getirecek,
Ağlamaya çeyrek kala ... '


'' Sen o kadar bir sey söylemeden gidersin ki; Üstüne milyonlarca bir sey söylenir.  ''


''  Hiç yadırgamadım yüzünü, inan  çok tanıdık.  Gönlüme hoş geldin sevdiğim, kusura bakma ortalık biraz dağınık ... ''






Bir de Halil Sezai'yi bu filmle tanıdık .. Evet daha önce de medya camiasındaymış ama popularitesi İncir Reçeli ile arttı. İncir Reçeli filmini 251 bin 277 kişi izlemişti. Film kadın baş karakterin ölümüyle sona ermişti .. İkincisi 3 yıl aradan sonra yine aynı senaristle yani Aytaç Ağırlar ile vizyona girecek (17 ekimde ..)İlk seride Melike Güner oynuyordu, ben  Melike Güner'in oyunculuğunu beğenirim ama filmde biraz abartılıydı oyunculuğu.. İkinci seri filmde Şafak PEKDEMİR olacakmış .. Ben fragmandan izlediğim kadariyla pek sevemedim başrol kadını ama belki sinemada izleyince beni şaşırtır .. Bu devam filminde Metinin (halil Sezai) Duygudan sonraki o yoğun yalnızlık dönemi bolca işlenecek sanırım, severim depresyonlu sahneleri. İlk serinin final sahnesi etkileyiciydi (Final sahnesini izlemek için buraya tıklayın.) Her neyse ikinci filmi merakla bekliyorum, umarım beklediğime değecek bir film olur..




İncir Reçeli 2 afişindeki yazıyı sevdim ..

'' Biri Olmak lazım
      En azından "Biri" İçin  .. "


İncir Reçeli 2 filminin fragmanını izlemek için buraya tıklayın..



İlk filmden birkaç kare..













       





2 yorum:

Zeytinli dedi ki...

sanırım ilk filmide izleme zamanım geldi :)))
banada beklerim www.kiriksemsiye.blogspot.com
sevgiler

Unknown dedi ki...

Evet izlemeliisiin :) Hemen ugruyorum bloguna, teşekkür ederim :)

Yorum Gönder

 

Kiyopta Toki Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review