25 Eylül 2014 Perşembe

CHOPSTİCK Nedir, Nasıl Kullanılır ?

Gönderen Unknown zaman: 11:53



     

Uzakdoğu dizilerinde sıkça görüyoruz chopstickleri, kore hayranı olan hemen hemen herkes denemiştir ya da denemeyi düşünmektedir. Bizler nasıl çatalı rahat kullanıyorsak uzak doğulu insanlarda chopstick'i öyle rahat kullanıyorlar.. Koreliler kaşık ve çatala da yer ayırırken, Çinliler chopsticklere oların dilinde 'kuazi'lere daha çok önem veriyorlar ve çok çok gerekmedikçe çatala yönelmiyorlar.. Chopstick'in çeşitleri mevcut, uzun uca doğru sivri olanları, üzeri kaygan olanları,kısa ve pürüzlü olanları gibi çeşitleri var.. Yani tek tip bir ürün değil, zevke göre istediğinizi seçebilirsiniz. Chopstick bazı durumlarda daha avantajlı-tabi kullanmayı bilene :)- çünkü küçük parçalar chopstickle daha rahat alınabiliyor.. Şimdi nasıl kullanılır onu anlatmaya çalışacağım, buyrun efendim.. 







1.Adım:Dediğim gibi chopstickler çeşitli, eğer ilk kez deneyecekseniz alıştırmalarınızda küçük ve daha pürüzlü yüzeye sahip olanları kullanın , dışı parlak ve uzun olanlara daha iyi öğrendikten sonra geçiş yapın. Kendinize uygun chopstick'i seçtikten sonra ilk adımda ilk chopstick'i baş parmağınız ile işaret parmagınızın arasından geçirip, yüzük parmağınızın üzerinden geçirin..

2.Adım: İkinci chopstick'i yine baş parmağınız ile işaret parmağınız arasından geçirip, orta parmağınız üzerine yerleştirin..



3.Adım:orta parmak ve baş parmağı hareket ettirerek chopstick'i kullanmaya başlayın..

Not: Chopstick tutulurken çucuklar birbirlerine eşit mesafede olmalı, ayrıca çubukların en üst kısımlarından tutarsanız hareket alanınız artar böylece daha rahat kullanırsınız..


Ben yazıdan anlayamadım keşke video olsaydı diyenler olabilir. Videolu anlatım için buraya tıklayın.. :)







Chopstick'i ilk kez kullanırken ben :))












0 yorum:

Yorum Gönder

 

Kiyopta Toki Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review