20 Ekim 2014 Pazartesi

İlk Mimleniş..

Gönderen Unknown zaman: 13:36


Blogger olarak ilk mimlenmemi almış bulunuyorum, bunun için Supercel'e çok teşekkür ederim. Cevaplamak isteyen herkesi mimliyorum :)


Canan Tan mı Debbie Macomber mı?
Debbie Macomber bence, Canan Tan çok başarılı yazarlardan ama Macomber'in hemen hemen tüm eserlerini okudum ve Cana Tan'dan birkaç tık daha önde benim için.

Küpe mi Kolye mi?
Küpe. Kulaklarımda toplamda 9 delik bulunması da bunu doğrular nitelikte değil mi ? :)

Gelecekteki hedefin nedir?
Yakın gelecekte çok büyük bir hedefim var Korede bir okula dönemlik geçiş yapıp, o süre zarfında ders çalışmak yerine Koreyi alt üst etmek :)

Bira mı Sigara mı?
Sigara, çünkü biranın kokusundan nefret ediyorum.

Blogunun ismi neden bu?
Tesadüf oldu biraz, kiyopta kelimesini görünce okunuşu çok tatlı geldi bana meğersem anlamıda tatlı demekmiş, yanına da Toki koydum o da Türkiye demek. Seviyorum blog adımı, çok araştırdım başka kullanan yok. :)

Favori makyaj malzemen/ malzemelerin?
Göz kalemi ve dudak koruyucum.


Gerçek aşk bana göre...
Henüz tanışmadım,yorum yapamayacağım.. :)


Yabancı dil mi ana dil mi?
Anadil tabi ki benim için en önemlisi.. Ama yabancı diller öğrenmeyi de seviyorum. Farklı kültürden birçok arkadaşım var sevmem için bir artı neden daha :)


Kuzey Amerika Kıtası mı Güney Amerika Kıtası mı?
Brezilya ülkesini sevdiğim için, Güney Amerika. 


Kurşun kalem mi Uçlu kalem mi?
İkisi de değil ben tükenmez kalem taraftarıyım, başlarda hiç kullanamazdım ama üniversitede sınavlar tukenmez kalem zorunlulugu içinde olunca, birkaç sene boyunca tükenmez kalem kullandım ve artık kurşun/uçlu kullanamıyorum. :)


Umarım okumaktan sıkılmamışsınızdır,kısa ve içten cevaplamaya çalıştım. :) Sevgiyle kalın.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Kiyopta Toki Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review