16 Ekim 2014 Perşembe

Siyah Anne'nin tektaş altın küpe çekilişi

Gönderen Unknown zaman: 08:26


Bir çekilişe katılınca birçok yeni çekilişle karşılaştım ve onlara da katılma kararı aldım. Çünkü yeni bloglar keşfediyorum böylece :) Az önce Siyahanne'nin blogspotuyla karşılaştım ve hemen çekilişine katıldım, katılın hiç kaçırmayın derim. Bloga gitmek için buraya tıklayııın.
Burada da şartları var, kopyala yapıştır yapıyorum :

Zorunlu şartım;
Blogumun takip et butonundan takipçim olmanız
Yorum kısmına hediyeyi alacak minik kızımızın size yakınlık derecesi ve yaşı, mail adresiniz ve takip ettiğiniz ismi yazmanız.

Diğer şartlar ise;
Blog paylaşımı +2
Facebook paylaşımı +2
Twitter paylaşımı +2
Olarak size ikişer hak daha kazandıracaktır. Bu paylaştığınız hesapları da yorum kısmında yazmanız gerekli.





0 yorum:

Yorum Gönder

 

Kiyopta Toki Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review